Volkswagen představil dlouho očekávaný T-Roc

24. 8. 2017

Volkswagen právě představil nový crossover s názvem T-Roc. O příchodu tohoto modelu se vědělo již poměrně dlouhou dobu a teď konečně víme, jak bude novinka vypadat. A nejen to, zveřejněny byly i další informace, víme, jaké bude T-Roc nabízet motory, jaké budou jeho rozměry nebo co se objeví ve výbavě.

Neztratí se v davu

Vzhled T-Rocu rozhodně nejde označit za usedlý a ukazuje, jakým směrem se bude design nových modelů od této německé automobilky ubírat. Designové prvky, stejně jako linie vozu, jsou velmi výrazné a rozhodně si získají patřičnou dávku pozornosti. Krátké převisy a vystouplé blatníky dávají tušit, že i když se primárně jedné spíše o městský či příměstský automobil, nerozhodí ho ani lehčí terén. Nabízí možnost dvoubarevného provedení a další možnosti individualizace. Na první pohled zaujme také interiér s mnoha barevně výraznými dekory, který je jako stvořený pro individuální povahy.

Délka vozu je 4230 mm, šířka činí 1890 mm a vysoký je T-Roc 1573 mm. Rozvor má 2603 milimetrů a zavazadlový prostor má v základním uspořádání objem 445 litrů, pokud sklopíte zadní sedadla dělená v poměru 60:40, dostane se vám prostoru o objemu 1290 litrů.

Dokáže to rozjet

V nabídce motorizací naleznete pět pohonných jednotek. Základem je tříválcový motor 1.0 TSI s výkonem 85 kW, vybrat si pak můžete také čtyřválce 1.5 TSI Evo se 110 kW nebo 2.0 TSI nabízející výkon 140 kW, který tvoří vrchol nabídky. Vznětové motory zastupuje osvědčená 1.6 TDI s 85 kW a objednat si můžete i 2.0 TDI s výkonem buď 110 nebo 140 kW. Motory, které nabízejí výkon 85 kW, jsou k dostání pouze s pohonem předních kol, zatímco výkonnější motorizace mohou mít pohon všech kol 4Motion. V nabídce je šestistupňová manuální převodovka a všechny motory, kromě těch s výkonem 85 kW, můžete mít se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. U motorů s výkonem 140 kW je automatická převodovka zase jedinou možnou volbou.

Vozy s pohonem všech kol 4Motion jsou vybaveny elektronicky řízenou vícelamelovou mezinápravovou spojkou a na výběr u nich máte ze čtyř různých režimů - Street, Snow, Offroad a Offroad Individual - které si zvolíte podle jízdního povrchu. Bez ohledu na to, jestli si vyberete pohon předních nebo všech kol, pak můžete mít díky speciálnímu voliči k dispozici pět jízdních módů, které změní jízdní charakter. Přepínat můžete mezi módy Comfort, Normal, Sport, Eco a Individual. Automaticky se pak nastaví chování převodovky, klimatizace, tlumičů, progresivního řízení a tempomatu.

Výbava

Objednat si můžete například bezklíčové odemykání a startování, elektrické otevírání a zavírání víka kufru, nezávislé topení, dvouzónovou klimatizaci nebo vyhřívání sedaček a volantu. Dále je v nabídce také třeba digitální přístrojová deska nebo panoramatické střešní okno. Displej multimediálního a informačního systému může mít velikost až 8" a dokáže podporovat MirrorLink, Apple CarPlay a Android Auto, základní displej je velký 6,5". 

Do předprodeje se T-Roc dostane již v září letošního roku. Premiéru, kde ho bude poprvé možné naživo spatřit, si odbude na výstavě ve  Frankfurtu. Prodej by měl začít v listopadu.

Dále by vás mohlo zajímat

Škoda stále chce vyrábět levný vůz pro indický trh

Nedávné námluvy automobilky  Škoda s indickou automobilkou Tata Motors sice nedopadly úspěšně, když společnosti ukončily jednání o partnerství , jehož cílem měla být výroba levného automobilu určeného především pro indický trh, ale tyto plány rozhodně zcela nepohřbila. Volkswagen totiž chce ...

číst dále

Škoda Karoq je konečně v prodeji!

Dnes oficiálně začal prodej nového modelu mladoboleslavské automobilky v České republice. Je to právě nové SUV Karoq , které se po dlouhém čekání konečně dočkalo uvedení do prodeje. Karoq již prošel předprodejní fází, která byla velmi úspěšná, a lze tak předpokládat, že zájem o tento nový model...

číst dále

Volkswagen investuje do elektrických pohonů pro užitková vozidla

Volkswagen Group vidí budoucnost v pohonu pomocí elektrické energie, a tak už neplánuje nabízet s elektrickým pohonem pouze osobní vozy, ale elektromotry by měly dostat také užitkové a nákladní vozy a autobusy. Elektrické pohony v nákladních vozidlech a autobusech, které má na starosti divize Vo...

číst dále
© 2017 Autocentrum Jan Šmucler, s.r.o.
Vytvořeno v Beneš & Michl