www.smucler.cz

ŠmucleRace #01 | VW T-Roc

16. 4. 2018

Máme tady první testovaný vůz z programu ŠmucleRace!

Před pár dny jsme dostali na test nejmenší SUV v nabídce Volkswagenu. Samozřejmě se jedná o model Volkswagen T-Roc, který hned při svém představení vzbudil velkou vlnu pozitivních ohlasů díky svému atraktivnímu designu. T-Roc nás doprovázel na víkendové cestě v Českém Švýcarsku, na kterou jsme vyrazili ve čtyřech. Zajímá vás, jak si T-Roc vedl na skutečném výletě? Hned na začátek prozradíme, že si vedl opravdu dobře.

Design a rozměry

Vzhled T-Rocu je bezesporu povedený, prostorem nešetří - to nás zaujalo nejvíce.

Designéři z Volkswagenu měli za úkol navrhnout atraktivní menší SUV, které zaujme především mladší páry, při jeho návrhu dostali volnou ruku a na výsledku to je poznat. Pokud některým modelům od Volkswagenu vytýkáte, že je jejich design příliš konzervativní, u T-Rocu to rozhodně neplatí.

Výrazné linie a boční silueta podtrhují dynamiku T-Rocu a přední i zadní část vozu nabízí výstřední tvary, které na žádném jiném modelu nenajdete. Obzvlášť nás oslovil tvar víka zavazadlového prostoru společně se zadními svítilnami. Pohled na T-Roc zezadu za to stojí a budu rád, když jich na silnicích bude jezdit více.

Dvoubarevné lakování, až 19” kola

T-Roc je na českém trhu k dostání ve čtyřech stupních výbavy - T-Roc, Design, Style a Sport. První dvě nabízí v základní výbavě 16” kola z lehkých slitin u dalších dvou dostanete v základu sedmnáctky a v příplatkové výbavě najedete dokonce 19” kola. Pokud zvolíte výbavu Style, barvu vozu si volíte výhradně z nabídky dvoubarevného lakování karoserie, výbava Sport umožňuje volbu jen některých kombinací a několik barev pro klasické lakování střechy v barvě zbytku vozu. Testovaný model jsme měli ve výbavě Design, bílé barvě a 16" zimních kolech. I přes zdánlivě základní konfiguraci vypadá dobře!

 

Překvapí prostorností

Nebudeme vás zatěžovat rozměry. Důležité je, že díky nové platformě interiér působí prostorně jako o třídu větší vůz. Potěšující je také prostor pro nohy na zadních sedadlech - za sebe se pohodlně posadí dva vyšší lidi. Překvapila nás také prostornost zavazadlového prostoru - i s rezervou se pohodlně sbalíte na víkend s příteli nebo kratší dovolenou s celou rodinou. Na dlouhou dovolenou ve 4 či dokonce 5 dospělých lidech budete v autě pěkně namáčklí a budete si muset dobře rozmyslet, co si vezmete s sebou. Bez rezervy má kufr 445 litrů, po sklopení dokonce 1 290 litrů.

Velké plus je, že se vám do dvěří vejde velká PET lahev. Do našich SEAT Leonů to ani nemusíte zkoušet, nevejde se tam ani pipeta. :) 

Všechny možné motorizace, 1,5 TSI to jistí

T-Roc se nabízí celkem se čtyřmi motory, které jsou spojeny buď se šestistupňovou manuální převodovkou nebo sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. Vybírat můžete ze tří zážehových motorů a jednoho vznětového. Zážehové motorizace zastupují tříválec 1.0 TSI s výkonem 85 kW a čtyřválce 1.5 TSI Evo o výkonu 110 kW a 2.0 TSI , který poskytuje maximální výkon 140 kW(190 koní). V nabídce dieselových motorů nalezneme osvědčený čtyřválec 2.0 TDI s výkonem 110 kW. Všechny dvoulitrové motory jsou nabízeny výhradně s pohonem všech kol, zatímco pohonné jednotky 1.0 TSI a 1.5 TSI Evo jsou k dostání jen s předním náhonem.

Náš testovaný model měl pod kapotou patnáctistovku TSI s výkonem 150 koní a systémem vypínání dvou válců. Plně naložený vůz sice není žádné letadlo, zato potěší spotřeba, která se pohybuje mezi 6,5 a7 litry při jízdě po dálnici v rychlostech 120-130 km/h. Kombinace s manuální převodovkou není vůbec špatná, jen bychom vytkly adaptivní tempomat, který se hodí spíše k automatu.

Výbava

Už základní výbava nabízí spoustu vyhcytaných prvků a funkcí. V našem testovaném Design T-Rocu jsme měli například:

Seznam aktuálních prvků výbavy si určitě můžete vyžádat přímo u prodejce, se kterým budete moci vybrat vše, co do výbavy potřebujete. Nebo chcete.

Nemělo by to být jen o pochvalách. Určitě doporučujeme příplatek za lepší světlomety, LED prosvětlí prostor před vámi výrazně lépe. Asistent pro hlídání jízdních pruhů má občas svou chvilku a do řízení zasahuje možná až příliš. Pozor si dejte na stopy, které za sebou udělá traktor vyjíždějící z pole. Jsou to také pruhy a T-Roc v tu chvíli dělá psí kusy. Fajnové bylo odhlučnění motoru, kdy ani na zimních, relativně vysokých, pneumatikách a ve 12 stupních nebylo slyšet téměř nic.

Hodnocení

+ skvělé zpracování, úsporný motor a prostorný interiér včetně místa ne PET lahev, odhlučněný interiér, mnoho barevných kombinací

- slabší světla, adaptivní tempomat ve spojení s manuálem, menší zavazadelník v případě rezervního kola v podlaze, lesklý displej rádia a otisky prstů

A cena? Základní výbava začíná na ceně kolem 450 tisíc, ale hravě se dostanete k milionu.

Tak zase příště!

Tým #ŠmucleRace

Dále by vás mohlo zajímat

Modernizovaná Fabia: První kusy začaly sjíždět z výrobní linky

Automobilka Škoda zahájila v pátek 10.8.2018 výrobu modernizovaného modelu Fabia. Ve výrobním závodě v Mladé Boleslavi sjel z výrobní linky první sériový kus přepracovaného úspěšného modelu. Modernizovaná Fabia má více atraktivní přední a zadní část, dostala LED světlomety a můžete ji vybavit as...

číst dále

Fabia po faceliftu již v prodeji!

Škoda Fabia , druhý nejprodávanější model značky na domácím trhu, se právě dostává do prodeje v modernizované verzi. Při této příležitosti byl představen kompletní ceník a známy jsou také položky sériové a příplatkové výbavy nebo kompletní nabídka motorů. Fabia pro modelový rok 2019 má nejen no...

číst dále

Na scénu přijíždí Škoda Karoq Sportline

Před dvěma dny jsme se dozvěděli první oficiální informace o Karoqu Scout a nyní ho následuje Karoq Sportline . To znamená jediné – na pařížském autosalonu, který se koná v říjnu 2018, Škoda představí hned dvě nová provedení Karoqu – Scout a Sportline . Exkluzivní motorizace Karoq Spor...

číst dále

Z našeho Instagramu

Autocentrum Jan Šmucler
Volkswagen Touareg je vskutku elegantním SUV, které si zaslouží pozornost. Takhle úžasně totiž vypadá nejen za ranního světla, ale úplně pořád. 😍 #volkswagen #touareg #vw #vwtouareg #suv #car #cars #luxurycar #auto #elegance
Autocentrum Jan Šmucler
O zastavení Civicu Type R se starají brzdy věhlasného italského výrobce Brembo 💪, které dokáží zkrotit všech 320 koní. 🐎 #honda #civic #typer #civictyper #hondalife #car #cars #instacar #auto #hondagram #hondacars
Autocentrum Jan Šmucler
Užívejte si komfort. Pohodlná sedadla či snadné a intuitivní ovládání – to vše nabízí SEAT Arona. 👌 #seat #seatarona #arona #suv #crossover #tsi #seatlovers #seatcr #seatfans #seatworld #seatlife #car #cars #instacar #auto
Autocentrum Jan Šmucler
Díky pohonu všech kol a výkonu 300 koní si Leon ST Cupra 🏁 hravě poradí v každé situaci. 🌧️❄️ #seat #seatcr #track #seatfans #car #cars #instacar #auto #seatleon #leon #leoncupra #seatleoncupra #cupra #cupra300 #tsi
Autocentrum Jan Šmucler
Octavia Scout se nikdy nezalekne výletu mimo silnice. 🌲 Díky vyšší světlé výšce, krytům důležitých částí podvozku a motoru a pohonu 4x4 vždy dojedete tam, kam potřebujete. 😉 #skoda #skodaauto #octavia #skodaoctavia #octaviascout #skodafan #skodaworld #skodagram #skodacr #car #cars #instacar #auto
Autocentrum Jan Šmucler
Civic Type R dává svou jedinečnost okázale najevo. 💪 Při každém pohledu je z něj cítit odhodlání a dominance. 🏁 #honda #civic #typer #civictyper #hondalife #car #cars #instacar #auto #hondagram #hondacars
více zábavy na našem Instagramu




© 2018 Autocentrum Jan Šmucler, s.r.o.
Vytvořeno v Beneš & Michl