www.smucler.cz

Honda modernizuje motokrosové modely a ukázala novou CRF450L

1. 6. 2018

Honda představila nové motokrosové speciály a ukázala také zcela nový model CRF450L, který vychází z CRF450R, ale je homologovaný a patřičně upravený pro jízdu na silnici.

Honda CRF250R

Nejmenší novinka CRF250R si stejně jako větší model prošla výraznými změnami v minulém roce, takže nyní se dočkala především úprav motoru, které zajistily nižší vnitřní tření. Čtvrtlitrový jednoválec má nové tělo škrtící klapky, upravenou hlavu válce a vylepšené výfukové potrubí. K delší životnosti motoru přispívá nová olejová tryska ve válci. 

Cílem úprav bylo poskytnout jezdci vyšší točivý moment v nižších otáčkách, ne však na úkor maximálního výkonu v nejvyšších otáčkách. O co nejlepší rozjezd při startu se postará systém HRC Launch Control se třemi stupni, u kterého si lze nastavit rozjezdové otáčky podle povrchu trati a preferencí jezdce. Nastartování motoru má na starosti elektrický startér.

Ke změnám došlo také v oblasti brzd, nový brzdový třmen je osazen dvěma různými pístky (27 a 30 mm), systém je vybaven novou brzdovou hadicí s menší roztažností. Příjemnou změnou jsou řídítka Renthal Fatbar, které nabízí širší mžnost nastavení pozice.

Honda CRF450R

Více změn najdeme u modelu CRF450R. Ten nyní nabídne o 2,5 koně vyšší výkon a lepší průběh točivého momentu díky upravené hlavě válce a předělanému sání a výfuku. K dokonalému projevu za jakýchkoliv podmínek výrazně pomohou tři jízdní režimy. Dokonalý start pak zajistí systém Launch Control, stejně jako u dvěstěpadesátky.

O startování se rovněž stará výhradně elektrický startér. Rám je stejný jako v minulém roce, ale i přesto se podařilo celkově snížit hmotnost celého stroje o 1 kilogram. Pohotovostní hmotnost tak nyní činí 112,3 kilogramu.

Nového nastavení se dočkaly tlumiče přední 49mm vidlice Showa a zadní tlumič s přepákováním Pro-Link. I čtyřistapadesátka se může pochlubit řídítky Renthal Fatbar se širokými možnostmi nastavení nebo novým předním třmenem.

Honda CRF450L

Absolutní novinkou v nabídce je enduro homologované pro silniční provoz. CRF450L vychází z motokrosového modelu s přívlastkem „R”, ale i přes sdílení rámu a motoru se velmi liší. Dvojitý hliníkový rám byl pouze míně rozšířen v jeho spodní části, krk řízení pak byl upraven kvůli instalaci zámku řízení. Samozřejmostí je úprava podsedlového rámu kvůli zadnímu světlu s blinkry a větší výfukové koncovce. Lehké enduro dostalo také boční stojan.

Motor „eLkové” verze má nižší kompresi, odlišné nastavení časování a těžší klikovou hřídel. Všechny tyto změny přispívají k plynulejšímu průběhu točivého momentu. Delší životnosti pomáhá píst se třemi pístními kroužky místo dvou a šestistupňová převodovka místo pětistupňové.

Vstřikování řídí lambda sonda a samozřejmostí je propracovaný výfukový systém s EGR ventilem, díky tomu plní požadavky emisní normy Euro 4. Splňuje také limity hlučnosti, kvůli které jsou víka motoru osazena kryty pohlcujícími hluk motoru. Výkon endura je podle oficiálních údajů 25 koní, vzhledem k velké podobnosti motoru s ostrou motokrosovou verzí by však mohl být po několika úpravách znatelně vyšší.

Brzdy a podvozek jsou stejné jako u CRF450R. Nádrž má místo 6,3 litru objem 7,6 litru a je uzavřena uzamykatelným víčkem. Pohotovostní hmotnost motocyklu je 130,8 kilogramu. Servisní interval je nastaven na hodnotu 1 000 kilometrů, generální servis by se pak měl provést po 32 000 najetých kilometrech.

Dále by vás mohlo zajímat

Modernizovaná Fabia: První kusy začaly sjíždět z výrobní linky

Automobilka Škoda zahájila v pátek 10.8.2018 výrobu modernizovaného modelu Fabia. Ve výrobním závodě v Mladé Boleslavi sjel z výrobní linky první sériový kus přepracovaného úspěšného modelu. Modernizovaná Fabia má více atraktivní přední a zadní část, dostala LED světlomety a můžete ji vybavit as...

číst dále

Fabia po faceliftu již v prodeji!

Škoda Fabia , druhý nejprodávanější model značky na domácím trhu, se právě dostává do prodeje v modernizované verzi. Při této příležitosti byl představen kompletní ceník a známy jsou také položky sériové a příplatkové výbavy nebo kompletní nabídka motorů. Fabia pro modelový rok 2019 má nejen no...

číst dále

Na scénu přijíždí Škoda Karoq Sportline

Před dvěma dny jsme se dozvěděli první oficiální informace o Karoqu Scout a nyní ho následuje Karoq Sportline . To znamená jediné – na pařížském autosalonu, který se koná v říjnu 2018, Škoda představí hned dvě nová provedení Karoqu – Scout a Sportline . Exkluzivní motorizace Karoq Spor...

číst dále

Z našeho Instagramu

Autocentrum Jan Šmucler
Jaký vůz je ideální na klidnou ranní projížďku po venkově? K největším kandidátům na vítěze rozhodně patří Volkswagen Touareg. 🏆 #volkswagen #touareg #vw #vwtouareg #suv #car #cars #luxurycar #auto #elegance
Autocentrum Jan Šmucler
Nechte se pohltit luxusem a pohodlím v interiéru Škody Superb. 👍 #skoda #skodaauto #superb #skodasuperb #interior #skodafan #skodagram #skodacr #car #cars #instacar #auto
Autocentrum Jan Šmucler
Volkswagen Touareg je vskutku elegantním SUV, které si zaslouží pozornost. Takhle úžasně totiž vypadá nejen za ranního světla, ale úplně pořád. 😍 #volkswagen #touareg #vw #vwtouareg #suv #car #cars #luxurycar #auto #elegance
Autocentrum Jan Šmucler
O zastavení Civicu Type R se starají brzdy věhlasného italského výrobce Brembo 💪, které dokáží zkrotit všech 320 koní. 🐎 #honda #civic #typer #civictyper #hondalife #car #cars #instacar #auto #hondagram #hondacars
Autocentrum Jan Šmucler
Užívejte si komfort. Pohodlná sedadla či snadné a intuitivní ovládání – to vše nabízí SEAT Arona. 👌 #seat #seatarona #arona #suv #crossover #tsi #seatlovers #seatcr #seatfans #seatworld #seatlife #car #cars #instacar #auto
Autocentrum Jan Šmucler
Díky pohonu všech kol a výkonu 300 koní si Leon ST Cupra 🏁 hravě poradí v každé situaci. 🌧️❄️ #seat #seatcr #track #seatfans #car #cars #instacar #auto #seatleon #leon #leoncupra #seatleoncupra #cupra #cupra300 #tsi
více zábavy na našem Instagramu




© 2018 Autocentrum Jan Šmucler, s.r.o.
Vytvořeno v Beneš & Michl