www.smucler.cz

Honda CRF250R 2018: Připravena vládnout motokrosovým tratím

1. 9. 2017

Nedávno se do prodeje dostala značně přepracovaná motokrosová novinka od jednoho z nejznámějších výrobců motocyklů. Je to právě Honda, která si dala na nové čtyřtaktní dvěstěpadesátce určené pro kategorii MX2 opravdu záležet a výsledky z testování jen potvrzují, že se jejich snaha vyplatila. Rám motocyklu má teď shodný s větším modelem CRF450R a pyšnit se může i zcela novým motorem, který oproti svému předchůdci nabízí znatelně vyšší výkon.

Nový motor s pořádným výkonem

Nová CRF250R má o 5 % vyšší poměr výkonu a hmotnosti (kW/kg) a v testech se ukázalo, že na prvních 30 metrech je v porovnání s modelem pro rok 2017 rychlejší o 3,6 %, což znamená, že krátce po startu budete o celou délku motocyklu napřed. Kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec DOHC s většími ventily a upraveným sacím a výfukovým kanálem poskytuje o 9 % více výkonu, a to v širším spektru otáček. Výhodou je také to, že hranice maximálních otáček byla posunuta směrem nahoru, takže je možné v případě potřeby motor ještě více vytočit, konkrétně až na 14 400 otáček za minutu.

Rovněž se u něj setkáte se třemi charakteristikami projevu, které jsou určeny pro různé podmínky. Na výběr je režim Standard, dále Smooth, při kterém je projev motoru o trochu klidnější, což se hodí při jízdě na kluzkém povrchu, a třetí režim Agressive naopak poskytuje ryzí surovost s okamžitou a nekompromisní reakcí na plyn. Motor je vybaven elektrickým startérem a o přenos výkonu ke kolům se stará pětirychlostní převodovka z vysokopevnostní oceli.

Rám a podvozek vyšší kategorie

Hliníkový rám je identický jako u modelu CRF450R pro rok 2018, CRF250R si tak dokáže s přidaným výkonem hravě poradit. K tomu pomáhá i maximální centralizace hmoty a změněná geometrie, díky tomu má zadní kolo co největší možnou přilnavost k povrchu. U obou těchto motokrosových modelů najdete také shodnou přední 49 mm vidlici Showa s ocelovými pružinami, která nabízí širší možnosti nastavení.

Kola s hliníkovými ráfky a drátěným výpletem mají velikost 21 palců vpředu a 19 palců vzadu. Brzdný účinek je díky brzdovému kotouči o průměru 260 mm vpředu s dvoupístkovým třmenem a vzadu pak s průměrem 240 mm a jednopístkovým třmenem více než dostatečný, můžete tak před zatáčkou začít brzdit o něco déle.

Dále by vás mohlo zajímat

Škoda Scala má za sebou světovou premiéru

Škoda Scala se konečně dočkala své premiéry, která proběhla dnes večer v Izraeli. Prezentace se přímo v izraelském městě Petach Tikva zúčastnilo přes 400 hostů. Světová premiéra byla také živě vysílána na internetu, kde si představení kompaktního modelu od automobilky Škoda nenechalo ujít mnoho ...

číst dále

První fotografie interiéru modelu Scala

Již 6. prosince proběhne světová premiéra modelu Škoda Scala v Tel Avivu. Automobilka Škoda však ukázala první fotografie interiéru již dnes a podle fotografií se máme na co těšit. Nový koncept interiéru se inspiruje výtvarným stylem, kterým se prezentovala designová studie Škoda Vision RS. Scal...

číst dále

Nový e-Crafter se představuje na českém trhu

Volkswagen Užitkové vozy uvádí plně elektricky poháněný model e-Crafter na český trh. Elektrická verze modelu Crafter zažila českou výstavní premiéru na e-Salonu v pražských Letňanech. Skříňový vůz e-Crafter nabízí jedinečné užitné vlastnosti a mezi jeho hlavní přednosti patří také nižší provo...

číst dále

Z našeho Instagramu

více zábavy na našem Instagramu




© 2018 Autocentrum Jan Šmucler, s.r.o.
Vytvořeno v Beneš & Michl