www.smucler.cz

Volkswagen představuje nové logo!

10. 9. 2019

Značka Volkswagen krátce před zahájením prvního tiskového dne mezinárodního autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem odhalila nový design značky a nové logo. Představení nového loga a elektromobilu ID.3 znamená začátek nové éry pro značku Volkswagen. Budoucnost značky je v elektrifikaci, síťovém propojení a neutrální bilanci emisí oxidu uhličitého.

„S novým designem značky začíná pro Volkswagen nová éra. Formulováním nového obsahu a s novými produkty prochází značka zásadní transformací směrem k budoucnosti s neutrální bilancí emisí pro všechny. Nyní nastal správný okamžik k tomu, abychom zviditelnili nový postoj naší značky před celým světem.” říká Jürgen Stackmann, člen představenstva značky odpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby.

V jednoduchosti je síla

Nové logo Volkswagen má plochý, dvourozměrný design a je minimalizováno na své nejdůležitější prvky. Díky tomu je snadno rozpoznatelné, umožňuje jednoduché umístění na nejrůznějších místech a vynikne v digitálním prostředí. Značka Volkswagen bude nově mít také zvukové logo, které nahradí dosavadní slogan. Nový design značky Volkswagen se řadí mezi vůbec největší rebrandingové kampaně na světě. Kompletní přechod na nový design, který se týká značek Volkswagen a Volkswagen Užitkové vozy, bude dokončen v polovině roku 2020.

Globální akce

Základy nového designu značky nebyly navrženy reklamními agenturami, ale vznikly ve spolupráci designérského a marketingového oddělení značky Volkswagen. Celá realizace trvala pouze 9 měsíců, což je pro tak velký projekt velmi krátká doba. Na projektu pracovalo celkem 19 interních týmů a 17 externích agentur. Rebranding značky Volkswagen patří mezi největší akce tohoto druhu v globálním měřítku, bude se totiž týkat 171 trhů ve 154 zemích a u více než 10 000 prodejních a servisních partnerů na celém světě se chystá výměna přibližně 70 000 log.

Nový způsob prezentace

Nový vizuální styl se bude od toho, kterým se značka prezentovala doposud, výrazně lišit – bude odvážnější a barevně pestřejší. Při prezentaci vozů se navíc více zaměří na to, jak lidé vozy skutečně využívají. Volkswagen se tak v budoucnu nebude tolik zaměřovat pouze na dokonalé fotografie svých modelů, hlavním cílem nyní bude vykreslení realistických situací, s nimiž se mohou zákazníci identifikovat.

V případě samotných modelů bude důležitou součástí světlo. Osvětlení se stane moderní obdobou chromování – osvětlené logo bude k vidění na vozech, výrobních závodech i u prodejců.

Dále by vás mohlo zajímat

Skici ukazují interiér čtvrté generace modelu Octavia

Čtvrtá generace modelu Škoda Octavia se představí již za několik dní. Ještě před premiérou však automobilka postupně zveřejňuje náznaky toho, jak bude novinka vypadat. Nejdříve zveřejnila fotografie maskované verze Combi , a to včetně technické specifikace a informací o výbavě. Poté jsme se d...

číst dále

Nové modely motocyklů Honda pro rok 2020!

Honda na právě probíhajícím veletrhu motocyklů EICMA v Miláně představila celou svou evropskou modelovou řadu pro rok 2020. Řada modelů prošla inovací a některé jsou zcela nové, včetně vlajkového modelu značky. Pojďme si představit ty nezajímavější novinky. CBR1000RR-R Fireblade Honda Firebl...

číst dále

Škoda Octavia 4. generace: První detaily

Představení čtvrté generace modelu Škoda Octavia se již nezadržitelně blíží. Týden před světovou premiérou Škoda v oficiálním klipu odhalila první detaily. Těšit se dle videa i oficiálních informací můžeme na Full-LED matrix světlomety s výraznou grafikou, kterou tvoří dvě linky ve tvaru písme...

číst dále

Z našeho Instagramu

více zábavy na našem Instagramu




© 2019 Autocentrum Jan Šmucler, s.r.o.
Vytvořeno v Beneš & Michl