www.smucler.cz

Volkswagen chce snížit konkurenci v rámci koncernu

13. 10. 2017

Vedení koncernu Volkswagen Group chce více odlišit značky Volkswagen, Škoda a SEAT, aby si tolik nekonkurovaly. V současné nabídce těchto značek jsou si některé modely velmi podobné a právě toto překrývání vedení Volkswagenu vadí. Proto se rozhodlo určit 14 specifických zákaznických skupin a každá ze značek by některé z těchto skupin měla zaujmout více než ostatní. Rozdělení zákazníků do skupin bude prováděno v rámci evropského trhu dle jejich priorit při rozhodování o koupi nového vozu.

„Nejdůležitější výzvou je dosažení perfektního pokrytí trhu s jasnými územími pro značky. Musíme být nyní lépe schopni využít spolupráce, kterou naše jedinečná aliance značek nabízí, než jsme to dělali doposud,"řekl generální ředitel Volkswagenu Matthias Müller při strategickém setkání přibližně čtyř stovek manažerů ve Wolfsburgu.

Škoda se propouštět nechystá

Minulý týden se objevila zpráva, že se Volkswagen chystá omezit konkurenci, kterou představuje mladoboleslavská automobilka Škoda. Dosáhnout toho měl přesunem části výroby do německých výrobních závodů a také chtěl, aby se Škoda více podílela na financování sdílených technologií. To se příliš nelíbí vedení Škody, se kterým se dokonce sešel premiér Bohuslav Sobotka, aby se ujistil, že nedojde ke snížení počtu pracovních míst.

Výrobní závody Škody v České republice však aktuálně vyrábí na maximální hranici svých možností, a tak Škoda hledá další možnosti, jak zvládat vysokou poptávku po jejích vozech. Volkswagen jí navíc svěřil zakázku týkající se výroby akumulátorů. Vedení Škody tak premiéra Sobotku ujistilo, že se rozhodně nechystá své zaměstnance propouštět a bude se snažit, aby k tomu za žádných okolností ani nedošlo. Naopak Škoda do svých továren neustále hledá nové zaměstnance.

Přesun části výroby by neznamenal problém

Bernhard Maier, předseda představenstva Škody, potvrdil, že Česká republika i nadále zůstane zemí, ve které bude automobilka vyrábět značnou část automobilů s okřídleným šípem na kapotě. Přesun části výroby do Německa nevyloučil, ale v případě, že by k přesunu výroby došlo, by nemělo dojít ke snížení počtu pracovních míst už jen z toho důvodu, že kvůli obrovskému zájmu o modely SUV, výrobní závod v Kvasinách nestíhá uspokojit poptávku a jeho výroba bude probíhat i v Mladé Boleslavi. V Kvasinách se vyrábí modely Superb, Kodiaq, Karoq a Ateca.

Dále by vás mohlo zajímat

Škoda Scala má za sebou světovou premiéru

Škoda Scala se konečně dočkala své premiéry, která proběhla dnes večer v Izraeli. Prezentace se přímo v izraelském městě Petach Tikva zúčastnilo přes 400 hostů. Světová premiéra byla také živě vysílána na internetu, kde si představení kompaktního modelu od automobilky Škoda nenechalo ujít mnoho ...

číst dále

První fotografie interiéru modelu Scala

Již 6. prosince proběhne světová premiéra modelu Škoda Scala v Tel Avivu. Automobilka Škoda však ukázala první fotografie interiéru již dnes a podle fotografií se máme na co těšit. Nový koncept interiéru se inspiruje výtvarným stylem, kterým se prezentovala designová studie Škoda Vision RS. Scal...

číst dále

Nový e-Crafter se představuje na českém trhu

Volkswagen Užitkové vozy uvádí plně elektricky poháněný model e-Crafter na český trh. Elektrická verze modelu Crafter zažila českou výstavní premiéru na e-Salonu v pražských Letňanech. Skříňový vůz e-Crafter nabízí jedinečné užitné vlastnosti a mezi jeho hlavní přednosti patří také nižší provo...

číst dále

Z našeho Instagramu

více zábavy na našem Instagramu




© 2018 Autocentrum Jan Šmucler, s.r.o.
Vytvořeno v Beneš & Michl