Servis Jinak... 7.10.2016

AUTOCENTRUM JAN ŠMUCLER obléklo v letošním roce servisní služby do nového kabátu pod hlavičkou SERVIS JINAK… O tom, co SERVIS JINAK… znamená si povídáme s Petrem Bockerem, vedoucím servisních služeb.

Petr Bocker

Rok výroby: 1975
Praxe: 21 let v oboru
U Autocentra Jan Šmucler: 13 let

Petře, co si tedy jako běžný zákazník mám představit, když se řekne SERVIS JINAK…?

Koupě nového vozu je pro většinu zákazníků příjemná událost, spojená s výběrem, zkoušením a testováním
krásných vozů. U servisu je to jinak. Servis už je zpravidla povinností (při servisních prohlídkách), nebo je spojen s nějakou komplikací, poruchou nebo pojistnou událostí. Servis je pro zákazníka a jeho vůz obdobou lékařských prohlídek u nás, lidí. A takto se vlastně zrodila myšlenka SERVIS JINAK…Tak vznikl příběh jednoho auta, příběh auta zákazníka, kdy jsme si řekli, že v našem servisu poskytneme špičkovou péči nejen majitelům vozů, ale především vozům samotným. Současně s rozšířením servisního zázemí rozšiřujeme již tak pestrou paletu služeb, např. o certifikovanou lakovnu a klempírnu, mycí linku, specializované CNG pracoviště, pracoviště e-mobility a spoustu dalšího. Tyto služby chceme postupně zákazníkům představovat a vysvětlovat, jaké výhody takto kompletní servis přináší. 

Dobrá, pojďme si tedy posvítit na hodnoty vašeho servisu. Prověřená kvalita? Profi prostředí a kvalitní personál. To snad nabízí každý?
Nepřísluší mi zde hodnotit ostatní autoservisy. Za AUTOCENTRUM JAN ŠMUCLER garantujeme našim zákazníkům dodržování veškerých kvalitativních standardů, které nastavují jednotliví výrobci. Náš servis průběžně obměňuje veškeré potřebné vybavení a zařízení. Dnes se např. můžeme pochlubit speciálním vyvažovacím strojem značky HUNTER pro pneumatiky, jediným v plzeňském regionu, který simuluje jízdní zkoušky se zatížením vyváženého kola až 650 kg. Vyvážení na tomto stroji je momentálně nejpřesnější, které je na trhu dostupné. Standardně ho využívají ve výrobních závodech automobilek. Nebo heverem na 8 tun, kde budeme schopni opravovat veškeré užitkové vozy i s touto hmotností. A kvalitní personál? To je kapitola sama pro sebe. Naši mechanici se účastní veškerých předepsaných školení a to znamená ročně i několik vícedenních cyklů. Začali jsme také spolupracovat se Střední odbornou školou v Křimicích při praktickém zaškolování budoucích mechaniků.

Neznamená potom ale takto špičkové prostředí pro zákazníka vyšší cenu?
Autorizovaný neznamená drahý. To je další moto našeho SERVIS JINAK… Musíme si uvědomit např. to, že výrobce stanovuje na každý jednotlivý druh práce normy. Tyto normy my musíme být schopni dodržet. Znamená to, že např. přezutí samotných pneumatik musíme zvládnout v časovém úseku 0,8 hodin včetně vyvážení. Tím je v podstatě garantována i cena pro zákazníka. To, že své práci rozumíme znamená mimo jiné, že zákazníkovi doporučíme v každém momentu tu správnou formu opravy. Stále narážíme např. na to, že u starších vozů se do autorizovaných servisů již nevyplatí jezdit. Existují zde ale i naše programy pro starší vozy, např. economy díly, které garantují kvalitu značkových dílů za ceny odpovídající stáří vozu.

Když se tedy jako zákazník rozhodnu navštívit váš servis,jak mám postupovat a co se bude dít?
Určitě začneme objednávkou do servisu. Objednat se můžete buď přes internetový formulář, nebo samozřejmě po telefonu. Po smluvení
termínu, kdy servisnímu poradci popíšete své potřeby a předběžně se domluvíte na detailech (jako je např. zapůjčení náhradního vozu, nebo využití služby ZÁKAZNICKÝ servis (odvoz zákazníků ZDARMA), již následuje návštěva servisu. Nově Vás na každé ze zastupovaných značek budou schopni obsloužit tři servisní poradci, čímž garantujeme dostatečný prostor každému zákazníkovi. Při přijímání vozu je pak možné využít i tzv. Přímý příjem, kdy přímo před Vámi vůz
zvedneme a společně se domluvíme na provedení prací. Pak už vozidlo putuje do servisu. Po provedení potřebných servisních úkonů je vozidlo několikrát zkontrolováno jak mistry na dílně tak servisními poradci. Při vrácení vozu zpět probere servisní poradce se zákazníkem vykonané práce a vysvětlí jednotlivé položky na faktuře.

Kontrolují kvalitu servisů i výrobci?
Samozřejmě. Hodnocení spokojenosti zákazníků je jeden z nejsledovanějších parametrů a má vliv i na naši spolupráci s jednotlivými značkami. My sami zákazníkům voláme a zjišťujeme, zda byli s našimi službami spokojeni a co ještě bychom měli vylepšit. A stejně postupují i jednotlivé značky. Výsledky těchto studií se pravidelně vyhodnocují a zkoumají. My usilujeme o to, aby všichni naši zákazníci byli v našem servisu mimořádně spokojeni.

A nějaké slovo závěrem?
Pozdravení, úsměv, kvalitní káva, občerstvení, odvoz zákazníků, dostatek času odborného personálu a především kvalitně odvedená
práce. To jsou v AUTOCENTRUM JAN ŠMUCLER samozřejmosti, které dělají SERVIS JINAK…