www.smucler.cz

Volkswagen I.D. Buzz se dostane do sériové výroby v roce 2022

23. 8. 2017

Volkswagen potvrdil informaci, že se koncept futuristického mikrobusu dočká sériové výroby, má se tak stát v roce 2022. Bude tedy druhým vozem z řady I.D., první bude po silnicích jezdit hatchback I.D. s výhradně elektrickým pohonem. Ten by se měl dočkat sériové podoby o dva roky dříve, tedy v roce 2020.

To, že se I.D. Buzz dostane do výroby, oznámila německá automobilka na světoznámé přehlídce Pebble Beach Concours d´Elegance, která se konala 20. srpna v Kalifornii. Poprvé se I.D. Buzz ukázal v lednu na výstavě v Detroitu a hned se začalo spekulovat o tom, že by se tento model mohl dostat do výroby. V červnu, při premiéře nové generace modelu Polo, řekl předseda představenstva Volkswagenu Herbert Diess, že se na podobný vůz můžeme začít těšit. Teď jsme se však dočkali nejen potvrzení o jeho výrobě, ale také jsme se dozvěděli rok, kdy se tak stane.

Dvě verze

I.D. Buzz by měl být nabízen ve dvou verzích, první bude osobním vozem nabízejícím variabilní interiér se sedadly a druhá verze by se měla stát malým dodávkovým vozem. Model bude postaven na nové koncernové platformě MEB, jisté ale zatím není, jestli se v něm objeví dva elektromotory s celkovým výkonem 275 kW a akumulátory s kapacitou 111 kWh, které umožňují podle metody NEDC dojezd až 600 km, jako v představeném konceptu.

Bude dostatek akumulátorů?

Již v roce 2025 by chtěl koncern Volkswagen prodávat čtvrtinu automobilů s elektrickým, nebo alespoň hybridním, pohonem. Modely I.D. Buzz, a především I.D., by měly být úspěšnými vozy, které Volkswagenu pomohou k dosažení této hranice. Vypořádat se však musí, stejně jako všechny ostatní světové automobilky, s možným nedosatkem akumulátorů, protože není dostatek továren na jejich výrobu.

Dále by vás mohlo zajímat

SEAT dostal na starost vývoj CNG pohonu pro celý koncern

Španělská automobilka SEAT bude vyvíjet techniku pro vozy s pohonem na CNG ( stlačený zemní plyn ) pro celý celý koncern Volkswagen. O vývoj se bude start technické centrum SEATu, kde pracuje přes tisíc inženýrů. Luca de Meo, předseda představenstva společnosti SEAT, vidí v pohonu vozů na CNG ...

číst dále

Žáci učiliště Škoda navrhují studii kabrioletu Karoq

V podnikovém učilišti Škoda Auto v Mladé Boleslavi navrhují žáci zajímavou studii vozu - Karoq  kabriolet. V minulých letech žáci postavili celkem čtyři vozy, nyní se rozhodli pro nejnovější SUV v nabídce značky a přišli s neobvyklým nápadem udělat z něj kabriolet. Za vývojem studie stojí žáci ...

číst dále

ŠmucleRace #01 | VW T-Roc

Máme tady první testovaný vůz z programu ŠmucleRace! Před pár dny jsme dostali na test nejmenší SUV v nabídce Volkswagenu. Samozřejmě se jedná o model Volkswagen T-Roc, který hned při svém představení vzbudil velkou vlnu pozitivních ohlasů díky svému atraktivnímu designu. T-Roc nás doprováze...

číst dále
© 2018 Autocentrum Jan Šmucler, s.r.o.
Vytvořeno v Beneš & Michl