Řízení všech kol dostalo jako první vůz v koncernu Volkswagen luxusní SUV Touareg. Díky řízení všech kol dokáže být i poměrně velký vůz podobně obratný jako kompaktní automobil. Při řízení všech kol jsou podle jízdní situace natáčena současně přední i zadní kola tak, aby bylo dosaženo buď co nejmenšího průměru otáčení nebo maximální jízdní stability. Řízení všech kol proto pracuje ve dvou provozních režimech.
Při rychlosti do 37 km/h se zadní kola natáčí opačným směrem než přední. Pokud se přední kola natočí vlevo, systém řízení zadní nápravy automaticky natočí zadní kola až o pět stupňů vpravo. To je výhodou především při parkování či manévrování na malém místě či s přívěsem, protože se díky tomu sníží průměr otáčení. U Touaregu se sníží ze standardních 12,19 metru na 11,19 metru.
Řízení všech kol skvěle spolupracuje v kombinaci s asistentem Trailer Assist pro automatické natáčení volantu (a samozřejmě i kol) při couvání s přívěsem. Řízení soupravy je díky těmto systémům velmi snadné i na malých prostorech.
Při rychlosti vyšší než 37 km/h se přední i zadní kola natáčí paralelně (ve stejném směru). Paralelní natáčení kol ve vyšších ryhlostech zajišťuje klidnější a stabilnější chování například při změně jízdního pruhu na dálnici nebo při vyhýbacím manévru. Bezpečnější se stane také předjíždění, zvláště na mokré silnici.
Řízení všech kol je u Touaregu nabízeno společně se vzduchovým odpružením včetně automatického udržování světlé výšky, možnosti jejího nastavení a elektronicky řízených tlumičů. Díky řízení všech kol a vzduchovému odpružení nabízí vozy nadstandardní agilitu, která je v daném segmentu vždy výjimečná.