ŠKODA AUTO poosmnácté v čele žebříčku ‚CZECH TOP 100’

  • Vyznamenání: ŠKODA AUTO je opět ‚Nejvýznamnější firmou České republiky’ › Špičkové renomé: ŠKODA AUTO je také ‚Nejobdivovanější firmou České republiky’
  • Růst: ŠKODA v prvních pěti měsících celosvětově rostla o 5,1 procenta

Mladá Boleslav/Praha, 18. června 2015 – Již poosmnácté se ŠKODA AUTO umístila v čele žebříčku ‚CZECH TOP 100’. Automobilka byla zvolena ‚Nejvýznamnější firmou v České republice’ a vede i kategorii ‚100 nejobdivovanějších firem v České republice’. ŠKODA se v renomovaném ekonomickém rankingu objevuje od roku 1996 a je v něm zdaleka nejoceňovanější firmou.

Žebříček ‚CZECH TOP 100’, který byl v letošním roce sestaven podvacáté, hodnotí nejdůležitější české firmy na základě jejich ekonomických výsledků a aktuálního vývoje ukazatelů jako je například kvalita produktu, hodnota firmy, společenská odpovědnost podniku a atraktivita společnosti v roli zaměstnavatele.

Udílení cen se dnes konalo za přítomnosti řady vysoce postavených představitelů ekonomického, politického a společenského života na Pražském hradě. Za společnost ŠKODA AUTO cenu převzal člen představenstva zodpovědný za oblast řízení lidských zdrojů Bohdan Wojnar.

„Skutečnost, že jsme již poosmnácté v čele žebříčku ‚CZECH TOP 100’, nás naplňuje radostí,“ říká Bohdan Wojnar. „Opakované ocenění je důkazem skvělého vývoje automobilky ŠKODA od devadesátých let. Náš úspěch je založen na vyvážené a moderní modelové paletě, na špičkových výkonech celého týmu našich zaměstnanců a kvalitním sociálním dialogu. V budoucnu chceme dále růst, a to jak v České republice a v Evropě, tak i na světových trzích. S novou generací modelu ŠKODA Superb, kterou právě uvádíme na první trhy, zahájila automobilka novou éru,“ dodává Wojnar.

V roce 2014 dodala ŠKODA zákazníkům poprvé ve své 120leté historii více než 1 milion vozů za jeden kalendářní rok. I v roce 2015 pokračuje značka v úspěšném kurzu: od ledna do května vzrostly celosvětové prodeje o 5,1 procenta na 449 700 vozů. ŠKODA tak za prvních pět měsíců dodala více vozů než kdykoli předtím. V České republice prodeje vzrostly dokonce o 22,6 procenta. Především nová Fabia se stala miláčkem publika: prodeje nového malého vozu v České republice vzrostly od ledna do května o 72 procent.

V následujících letech chce ŠKODA zvýšit své celosvětové prodeje minimálně na 1,5 milionu vozů ročně. Značka chce přitom získávat i nové skupiny zákazníků. Tyto růstové ambice podporuje zejména nová ŠKODA Superb. Se svým emocionálním designem, vynikajícími technickými kvalitami a nejlepší nabídkou prostoru ve svém segmentu definuje zcela nově vyvinutá vlajková loď značky ŠKODA nová měřítka v automobilové střední třídě a je ukázkou budoucnosti značky.