Prodej vozů SEAT v průběhu tří let stoupl

Prodej vozů SEAT v průběhu tří let stoupl o 25%.
Madrid, 19/01/2016.
SEAT zaznamenal v roce 2015 zvýšení tržeb již třetí rok po sobě. Dodávkami této značky prolomil bariéru 400.000 prodaných vozů v roce (400,037; + 2,4%), poprvé od roku 2007, v nárůstu o 25% od roku 2012 (321,000 vozidel).

To je nejlepší prodejní výsledek za posledních osm let.
Výkonný předseda výboru SEAT Luca de Meo vydal roční výsledky u příležitosti prvního vydání v roce 2016 "Encuentros SEAT" setkání, pod názvem
"Kvalita: faktorem úspěchu španělského průmyslu".
Nárůst tržeb je výsledkem oživení ve Španělsku (77,200 vozidel; + 14,3%) a Itálii (15.900, + 22,1%), pátý rok po sobě nárůst v Německu (87,800 + 3,8%) a úspěšný mexický trh ( 24100; + 13,2%), který je čtvrtý největší pro SEAT. Kromě toho dosáhla značka historicky nejlepší prodejní výsledek v zemích, jako je Švýcarsko, Česká republika, Dánsko, Turecko, Izrael, Tunisko a Maroko.
Co se týče modelů Leon, prodej vzrostl o 4,4% (celkem: 160,900 vozů) a tato značka byla opět  nejprodávanějším vozem. Mezitím, Alhambra vykázala nejvyšší nárůst (17,2%) a dosáhla druhý nejlepší prodejní výsledek ve své historii (27.000). Ibiza také učinila pokrok, s růstem o 2,4%, ve výši celkem 153,600 dodaných vozidel.
Nárůst prodeje, kromě úspěchu Audi Q3, zvýšil výrobu v Martorellu o 7,8% (celkem: 477,077 aut), dosáhla nejvyšší hodnoty od roku 2001. Továrna v Martorellu vyrábí nejvíce aut ve Španělsku a zaznamenala svůj šestý rok růstu. Mezi lety 2009 a 2015, objem výroby zvýšila o 60%.
Když se mluví o roce 2016, Luca de Meo vysvětlil, že "vrcholem roku bude start prvního kompaktního SUV v historii společnosti", který je vzhledem k dosažení obchodního zastoupení v polovině roku. K tomu se připojí třemi novými modely v roce 2016 a 2017. "SUV" je nastaven tak, aby se stal značkou třetího hlavního pilíře, spolu s vozem Leon a Ibiza, a  umožní pokrýt co nejrychleji rostoucí segment posledních let", řekl výkonný předseda výboru SEAT.
Kvalita – faktor úspěchu
Kromě toho, ve své prezentaci, Quality ředitel (ředitel pro jakost) SEAT Joaquín Serra podtrhl příležitosti pro značku ke zlepšení konkurence schopnosti prostřednictvím vynikajících výsledů v oblasti  kvality. "Design, kvalita a efektivita nákladů jsou klíčovými prvky. Oddělení jakosti je zapojeno do celého cyklu výroby automobilu, od návrhu vozidel a vývoje komponentů od dodavatele na industrializaci a in-house výroby a celé cesty až do po-prodejního servisu. Výzvou pro celý tým kvality je, aby SEAT byl charakteristickou značkou s průmyslovou excelencí.