HONDA CRF1000L Africa Twin

Základní údaje
Je těžké odolat volání divočiny, když jedete na Hondě Africa Twin.
Africa Twin ve svých původních kořenech, které jsou těsně spojeny s historií Dakaru, je stejně tak pohodlný cestovní motocykl jako praktický dopravní prostředek pro každý den. A když vaše srdce zatouží po dobrodružství – má dost síly a obratnosti na to, aby vás protáhla tím nejnáročnějším terénem i tam, kde žádné cesty nevedou.
Vybrat si můžete také speciální verzi Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports, která oproti základní verzi nabízí navíc větší palivovou nádrž s objemem 24,2 l, větší světlou výšku, výše položené sedlo, vyhřívané rukojeti, větší aerodynamický kryt, ještě odolnější kryt motoru a systém plně nastavitelného odpružení s vyšším zdvihem SHOWA.
Skutečné dobrodružství čeká, vyrazte za ním.
Cena již od 354 900 Kč

Moderní historie
V roce 1986 se objevil jeho předchůdce na známé Rallye Dakar a hned zvítězil, stejně jako v dalších třech ročnících tohoto závodu. Navázaly na něj další úspěšné modely a teď tu máme výsledek všech získaných zkušeností z předchozích let.
Máte na výběr
Africu Twin si můžete pořídit v několika variantách. Na výběr máte z manuální nebo automatické dvouspojkové převodovky DCT. Verze s automatickou převodovkou má navíc speciální mód pro jízdu v terénu. Dále si můžete vybrat, jestli chcete nastavitelný systém kontroly trakce HSTC. Samozřejmostí je ABS, které nabízí možnost vypnutí pro zadní brzdu.


Miluje dobrodružství
Nic pro vás již nebude překážkou. Proto také nese modelová řada název Adventure. CRF1000L Africa Twin je chvíli pohodlný cestovní motocykl a než stihnete mrknout, už jedete ve stupačkách po zablácené cestě. V klidu si poradíte i s tím nejnáročnějším terénem, protože Africa Twin projede vše, na co si vzpomenete.
Trefa do černého
Líbí se všem. Vybrat si můžete z několika poutavých barevných kombinací včetně klasické bílomodročervené trikolory. Vyplétaná kola, pořádný výfuk, moderně tvarované plasty a štíhlé dvoudílné sedlo. Tak vypadá dokonalost v podání terénní legendy.

Technické údaje
Vrtání × zdvih (mm) | 92 x 75,1 mm |
Zdvihový objem motoru (cm3) | 998cm3 |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a rozvodem uni-cam |
Max. výkon | 70 kW při 7 500 ot./min. (95/1/ES) |
Max. točivý moment | 98 Nm při 6 000 ot./min. (95/1/ES) |
ABS System | Dvoukanálové s vypínatelným ABS na zadní brzdě |
Přední brzdy | Dva hydraulické 310mm kotouče s hliníkovou hlavou a radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny se sintrovanými destičkami, ABS |
Zadní brzdy | Hydraulický 256mm kotouč s jednopístovým třmenem, vypínatelným ABS a destičkami ze sintrovaného materiálu |
Přední pneumatiky | 90/90 - R21 dušová |
Velikost přední pneumatiky | 21M/C x MT2,15 |
Velikost zadní pneumatiky | 18M/C x MT4,00 |
Zadní pneumatiky | 150/70 - R18 dušová |
Přední kola | Tlakově litý21" hliníkový ráfek s drátovým výpletem |
Zadní kola | Tlakově litý 18" hliníkový ráfek s drátovým výpletem |
Rozměry (D × Š × V) (mm) | 2 335 x 930 x 1 475mm (ABS) |
Typ rámu | Částečně dvojitý kolébkový z ocelových trubek s podsedlovým rámem |
Objem palivové nádrže (Litry) | 18,8 l |
Světlá výška (mm) | 250mm |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 232kg (ABS) |
Výška sedla (mm) | 870/850mm |
Rozvor (mm) | 1 575mm |
Spojka | V olejové lázni, vícelamelová s vinutými pružinami, antihoppingová |
Stálý převod | Řetěz s těsnicími O-kroužky |
Převodovka | 6stupňová manuální se stálým záběrem |
Typ převodovky | 6stupňová manuální se stálým záběrem |
Kontakty
Zavolejte na +420 371 005 254 nebo si vyberte svého prodejce
Vaši prodejci

Kateřina Končelová
prodejce nových a ojetých motocyklů a motopříslušenství
tel: +420 371 005 254
mob: +420 734 446 112
e-mail: katerina.koncelova@smucler.cz